Tähän jäätiin siis viimeksi.

"Mikä hätänä?" Jonne metti.

"Uutiset avaa oikea kanava pian!"

Uutisista Pekka Sim hyvää iltaa eilen illalla ja yöllä on tapahtunut kolme

tuhopolttoa 2 stadissa kanta cafe ja ruoka market sekä 1 Napolissa

Nessan vaatepuoti tapausta tutkitaan.

"Jonne minä kävin noissa kaikissa paikoissa eilen juuri ennen paloja."

"Se on varmasti vain outo yhteen sattuma."

seuraavana päivänä Margit sai töistä uuden ystävän Meri Bromanin heistä

tuli todella läheiset nopeasti.

 

Pari päivää myöhemmin Margitille soitettaan töihin:

" Poliisista päivää oletteko Margit Hurmala?"

"Olen kyllä minä olen mitä on tapahtunut"

"Ystävänne Meri Broman on murhattu lisäksi häne vanhempiensa talo on poltettu

viime yönä kukaan ei jäänyt henkiin olen pahoillani"

"kiitos kuulemin"

Margit sulkipuhelimen ja alkoi itkeä

 

 

 

Margit oli vaisu ja vakava tuleessaan kotiin.

Jonnen lukiessa illalla Margit tuli huoneeseen ja sanoi:

-Jonne.

-Niin?

-Minun on aika kertoa jotain perheestäni vanhempani kuolivat kun olin 2 vuotias

talomme sytytettiin tuleen  ja minä olin aina jonka palomiehet saivat pelastettua.

- kamalaa Mikset ole kertonut aiemmin?

- En tiädä mutta nyt Vitori Nekalan lapsi  Gonrad Nekala vainoaa minua

ja tuttaviani. Muistatko Merin?

-Uuden ystäväsikö? Toki!

-Hänet on murhattu eilen ja venhempien talo poltettiin kaikki kuolivat

mitä jos hän tulee seuraavaksi tänne?

-En usko mutta ollaan varuillamme

(eli siis myös poltetut kaupat oli tappo yritys Margittia kohtaan)

Jonne ehdotti että Margit menisi mitä-keskukseen rentoutumaan ja Margit

meni ja osti vaateita itselleen. Mutta juuri kun sai maksettua tapahtui kummia.